Urządzenie placu zabaw w miejscowości Przytoń w Gminie Ostrowice.
DZG.271.1.2.2014.KW
Ostrowice, 7 października 2014 r.
Zamówienie o łącznej wartość poniżej kwoty określonej w art. 4 pkt 8 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) – postępowania nie obejmuje obowiązek stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zapytanie ofertowe prowadzone na zasadzie konkurencyjnego wyboru wykonawcy dla przedsięwzięcia inwestycyjnego
„Urządzenie placu zabaw w miejscowości Przytoń w Gminie Ostrowice”.
Cel postępowania: wybór najkorzystniejszej oferty z zachowaniem zasad uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców.
Nazwa i adres Zamawiającego: Gmina Ostrowice, Ostrowice 6, 78-506 Ostrowice
Tytuł projektu: „Urządzenie placu zabaw w miejscowości Przytoń w Gminie Ostrowice”
Zadanie inwestycyjne realizowane w ramach: działania 413 „Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju” objętego PROW na lata 2007-2013 operacja w zakresie małych projektów.
Opis przedmiotu zamówienia.
Zakres:
1.Zakup, dostawa i montaż urządzeń:
a) wieża – 1 szt.
b) zjeżdżalnia – 1 szt.
c) karuzela krzyżowa– 1 szt.
d) huśtawka ważka na sprężynie – 1 szt.
e) bujak sprężynowy – 1 szt.
f) huśtawka podwójna z dodatkowym zawiesiem kubełkowym – 1 szt.
g) huśtawka ważka na podstawie metalowej – 1 szt.
h) tablica do rysowania – 1 szt.
i) kosz – 1 szt.
j) ławka – 2 szt.
2.Ogrodzenie placu zabaw z furtką.
3.Dojście do placu zabaw z polbruku.
Urządzenia zabawowe - ogólne dane techniczne: wykonane z drewna sosnowego, z elementami stalowymi. Wypełnienie zabezpieczeń, poszycie dachów oraz innych modułów: polietylen HDPE lub sklejka liściasta wodoodporna. Elementy stalowe zabezpieczone antykorozyjnie poprzez ocynkowanie i lakierowanie proszkowe. Elementy drewniane zabezpieczone przez malowanie preparatem na bazie naturalnych olejów lub lazurą ochronną. Elementy stalowe zabezpieczone antykorozyjnie poprzez lakierowanie proszkowe. Elementy drewniane zabezpieczone przez impregnację próżniowo-ciśnieniową. Krawędzie zaokrąglone, oszlifowane. Elementy złączne ocynkowane osłonięte plastikowymi korkami. Rączki (podnóżki) plastikowe, duże, zapobiegające urazom. Montaż urządzeń zgodnie z kartami produktów z zachowaniem stref bezpieczeństwa. Wszystkie urządzenia zabawowe muszą posiadać certyfikaty zgodności z normami bezpieczeństwa dla placów zabaw (EN 1176).
Szczegółowe parametry techniczne poszczególnych urządzeń zawiera załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
Przykładowe rysunki poglądowe urządzeń zabawowych: zawiera załącznik nr 2 od lit. a do lit. j.
Montaż urządzeń: Zamawiający wymaga montażu urządzeń zgodnie z normą bezpieczeństwa EN-1776, co oznacza obowiązek wykonania przez wykonawcę pod urządzeniami zabawowymi bezpiecznej nawierzchni (piaskowej). Zapewnienie materiału do wykonania nawierzchni (piach) spoczywa na Wykonawcy. Wielkość i grubość nawierzchni – zgodna z minimalnymi wymaganiami normy bezpieczeństwa placu zabaw EN-1176.
Ogrodzenie z siatki na słupkach stalowych obetonowane z furtką stalową z siatką ze słupkami stalowymi. Ogrodzenie umiejscowione zgodnie z projektem zagospodarowania terenu.
Dojście z polbruku obejmuje wykonanie koryta oraz rowków pod krawężniki i ławy krawężnikowe, wykonanie ławy betonowej pod krawężniki, wykonanie obrzeży betonowych na podsypce cementowo – piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową oraz ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo –piaskowej.
Szczegółowe wielkości oraz rodzaj materiałów, które mają być użyte do wykonania ogrodzenia i dojścia z polbruku obejmuje przedmiar robót.
Przedmiar robót zawiera załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. Wykonawca jest zobowiązany opracować kosztorys ofertowy na podstawie przedmiaru robót.
Projekt zagospodarowania terenu zawiera załącznik nr 4. Montaż urządzeń musi się odbyć zgodnie
z projektem zagospodarowania terenu z zachowaniem stref bezpieczeństwa. Wykonanie bezpiecznej nawierzchni piaskowej pod urządzeniami spoczywa na Wykonawcy. Dojście z polbruku i ogrodzenie muszą być umiejscowione zgodnie z projektem zagospodarowania terenu.
Miejsce realizacji operacji:
Nazwa obiektu i lokalizacja: Działka 35/41; obręb geodezyjny: Przytoń; Nr obrębu geodezyjnego: 0007.
Termin realizacji zamówienia: do dnia 30.11.2014 r.
Wymagane dokumenty:
1. Wypełniony formularz ofertowy – Załącznik nr 5 do niniejszego zapytania.
2. Oświadczenie o akceptacji warunków realizacji zamówienia – Załącznik nr 6.
3. Parafowany projekt umowy - Załącznik nr 7 .
4. Karty techniczne produktów lub rysunki z opisem.
5. Certyfikaty bezpieczeństwa na każde urządzenie (potwierdzenie zgodności urządzenia z normą EN-1776) - kopie.
6. Kosztorys ofertowy.
7. Wykaz wykonanych przedsięwzięć inwestycyjnych o podobnym zakresie w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. Wymagane jest wykonanie co najmniej jednego placu zabaw o wartości co najmniej 10.000,00 zł brutto
z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługa wykonania placu zabaw została wykonana należycie (referencje) - Załącznik nr 8 do niniejszego zapytania.
Dopuszcza się możliwość aby wykonawca powierzył część zamówienia podwykonawcy. W takim przypadku w ofercie należy wskazać dane podwykonawcy oraz zakres robót, które podwykonawca będzie wykonywał.
Opis sposobu przygotowania oferty:
- Propozycja musi obejmować całość zamówienia zgodnie z dokumentacją zapytania ofertowego.
- Oferowana cena musi być wskazana z podatkiem VAT oraz netto.
- Oferta winna być napisana czytelnie w języku polskim i podpisana przez osobę uprawnioną do występowania w imieniu wykonawcy oraz opieczętowana podpisem osoby uprawnionej.
- Na kopercie należy umieścić dane Zamawiającego i Wykonawcy oraz napis:
Oferta w konkurencyjnym wyborze wykonawcy na realizację przedsięwzięcia inwestycyjnego „Urządzenie placu zabaw w miejscowości Przytoń w Gminie Ostrowice”.
- Ewentualne poprawki powinny być czytelnie naniesione oraz opatrzone podpisem osoby uprawnionej i dokonane przed ostatecznym terminem złożenia ofert.
- Wykonawca może wprowadzić zmiany, lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed upływem terminu składania ofert.
Informacje dotyczące postępowania:
Miejsce i termin złożenia ofert: Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Ostrowice do dnia 13.10.2014 r., do godz. 14:30.
Propozycje dostarczone po wskazanym terminie zostaną zwrócone Wykonawcy.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
Wymagana minimalna gwarancja na urządzenia zabawowe - 36 miesięcy.
Kryterium oceny ofert: cena - 100%.
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wszystkich oferentów telefonicznie, pocztą lub drogą elektroniczną (e-mail). Informacja o wyborze zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego: www.ostrowice.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej http://ug.ostrowice.ibip.pl/public/.
Zamawiający unieważni postępowanie, w przypadku gdy nie wpłynie co najmniej jedna oferta spełniająca wszystkie wymagania Zamawiającego lub gdy zaoferowana cena przekroczy środki przeznaczone przez Zamawiającego na wykonanie zamówienia.
Osoba upoważniona do kontaktu: Kamila Waszczyk tel. 943615489, lub 943615226 e-mail: k.waszczyk@ostrowice.pl.
Zapytanie ofertowe oraz wszystkie wymagane załączniki są dostępne w siedzibie Zamawiającego oraz na podanych stronach internetowych.
Pliki do pobrania:
- Załącznik nr 1 - szczegółowe parametry techniczne.
- Załącznik nr 2 - przykładowe rysunki poglądowe urządzeń: zał 2 a - wieża; zał 2 b - zjeżdżalnia; zał 2 c - karuzela krzyżowa; zał 2 d - huśtawka ważka na sprężynie; zał 2 e - bujak sprężynowy; zał 2 f - huśtawka podwójna; zał 2 f - zawiesie kubełkowe; zał 2 g - huśtawka ważka na podstawie metalowej; zał 2 h - tablica do rysowania; zał 2 i - kosz; zał 2 j - ławka.
- Załącznik nr 3 - przedmiar robót.
- Załącznik nr 4 - projekt zagospodarowania placu zabaw w Przytoniu; mapka projektowa.
- Załącznik nr 5 - formularz ofertowy.
- Załącznik nr 6 - oświadczenie o akceptacji warunków zamówienia.
- Załącznik nr 7 - projekt umowy.
- Załącznik nr 8 - wykaz zrealizowanych przedsięwzięć inwestycyjnych.
-
Zapytanie ofertowe