Stanowisko ds. obsługi Rady Gminy i działalności gospodarczej

Stanowisko ds. obsługi Rady Gminy i działalności gospodarczej.

Za sprawy związane z obsługą Rady Gminy  i działalnością gospodarczą odpowiada:
Kamila Waszczyk

Tel: (094) 36 15 489
Fax: (094)36 15 227
e-mail: k.waszczyk@ostrowice.pl


Stanowisko ds. obsługi Rady Gminy  i działalności gospodarczej podlega Sekretarzowi Gminy.

Do zadań stanowiska pracy ds. obsługi Rady Gminy i działalności gospodarczej należy:

  1. prowadzenie obsługi kancelaryjnej Rady  Gminy i jej komisji, 
  2. prowadzenie dokumentacji z odbytych posiedzeń, 
  3. zapewnienie warunków do przeprowadzenia sesji i posiedzeń, 
  4. udział w opracowywaniu projektów uchwał, 
  5. opracowywanie materiałów z obrad, uchwał i opinii oraz przekazywanie ich właściwym jednostkom, 
  6. prowadzenie rejestru uchwał oraz rejestru postulatów i wniosków zgłaszanych przez radnych i przekazywanie ich do realizacji właściwym jednostkom, oraz przestrzeganie prawidłowości i terminowości   realizacji wniosków komisji, 
  7. przyjmowanie skarg i wniosków mieszkańców kierowanych do Rady Gminy,
  8. przyjmowanie i przechowywanie oświadczeń majątkowych radnych,
  9. przygotowywanie dokumentów do archiwum,
  10. prowadzenie spraw związanych z działalnością  jednostek  pomocniczych Gminy,
  11. wykonywanie  zadań związanych z wyborami do Sejmu, Senatu, samorządu terytorialnego i samorządu mieszkańców wsi oraz referendum

  12. prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i przeprowadzaniem wyborów ławników do sądu oraz członków kolegium ds. wykroczeń,

  13. prowadzenie ewidencji działalności gospodarzczej,

  • dokonywanie wpisów do ewidencji działalności gospodarcze, prowadzenie rejestru
  • wydawania zaświadczeń o dokonanym wpisie lub jego zmianie oraz wydawanie decyzji o odmowie wpisu lub wykresleniu wpisu z ewidencji podmiotów,
  • udzielanie pomocy zainteresowanym podmiotom w zakresie rejestracji, a także udzielanie pomocy w sprawach formalnych związanych ze zgłoszeniem podmiotu w celu uzyskania numeru identyfikacyjnego "NIP" oraz numeru "REGON",
  • udzielanie informacji o podmiocie z zachowaniem przepisów wynikajacych z ustawy o ochronie danych osobowych

14. prowadzenie spraw z zakresu zdrowia,

  • tworzenie warunków funkcjonowania systemu ochrony zdrowia,
  • przeprowadzanie analizy i oceny potrzeb zdrowotnych oraz czynników powodujących ich zmiany oraz promocja zdrowia i profilaktyka, mająca na celu tworzenie warunków sprzyjających zdrowiu,
  • opracowanie i realizacja oraz ocena efektów programów zdrowotnych wynikających z rozpoznanych potrzeb zdrowotnych i stanu zdrowia mieszkańców gminy.
  • przekazywanie powiatowi informacji o realizowanych programach zdrowotnych.

15. przeprowadzenie spraw z zakresu zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych i sportu

  • wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych w granicach liczby punktów sprzedaży ustalonej dla Gminy,
  • wydawanie decyzji o cofnięciu lub wygaśnięciu zezwolenia,
  • nadzór nad działalnością stowarzyszeń kultury fizycznej oraz związków sportowych,
  • organizacja imprez sportowych
  • opracowywanie wniosków o dofinasowanie z zakresu sportu.

 

Wytworzył:
Janina Januszkiewicz
Udostępnił:
Ostatnio zmodyfikował:
Jawdyńska Edyta
(2012-09-19 11:22:13)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki