Stanowisko ds. zarządzania kryzysowego, planowania cywilnego i Ochotniczych Straży Pożarnych

Stanowisko ds. zarządzania kryzysowego, planowania cywilnego i Ochotniczych


Tel: (094) 36 15 488
Fax: (094) 36 15 227
e-mail:
oc@ostrowice.pl
 

 

 

 
Stanowisko ds. zarządzania kryzysowego, planowania cywilnego i Ochotniczych Straży Pożarnych podlega bezpośrednio Wójtowi.
 

 

 
 
 
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  1. organizacja i planowanie realizacji zadań obrony cywilnej,
  2. przygotowywanie organów i sił OC do działań ratowniczych,
  3. tworzenie formacji obrony cywilnej,
  4. organizacja szkoleń i ćwiczeń OC oraz szkoleń ludniości w ramach powszechnej samoobrony,
  5. przygotowywanie i zapewnianie działań systemu wykrywania i alarmowania,
  6. zabezpieczenie inżynieryjno - techniczne,
  7. zaopatrzenie materiałowo - techniczne,
  8. nakładanie świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obrony cywilnej i w sytuacjach  kryzysowych,
  9. prowadzenie spraw dotyczącyhc zarządzania kryzysowego,
  10. kordynacja pracami dla zwalczania klęsk żywiołowych i w sytuacjach kryzysowych, współdziałanie z innymi jednostkami podejmującymi działania ochronne, opracowanie planów działania na wypadek występowania klęski żywiołowej,
  11. prowadzenie czynności związanych z powołaniem i organizacją Gminnego Zespołu Reagowania Kryzysowego,
  12. opracowanie gminnego planu reagowania kryzysowego oraz projektu zarządzania  Wójta wprowadzającego ten plan,
  13. opracowywanie gminnego planu ochrony przedpowodziowej,
  14. prowadzenia spraw: akcji kurierskiej, nakładania świadczeń na rzecz obrony, stałego dyżuru,
  15. w zakresie ochrony przeciwpożarowej:
  • prowadzenie rejestru ochotniczych straży pożarnych,
  • nadzór nad działalnością ochotniczych straży pożarnych,
  • koordynowanie zadań innych stanowisk pracy Urzędu w zakresie ochrony przeciwpożarowej.

 

 


 

 


 
Wytworzył:
Janina Januszkiewicz
Udostępnił:
Ostatnio zmodyfikował:
Kurkowska-Kruczek Jolanta
(2018-07-04 11:17:50)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki