Stanowisko ds. planow. przestrzennego, gospod. komunalnej i inwestycji
Stanowisko ds. planowania przestrzennego, gospodarki komunalnej
i inwestycji
Za sprawy związane z planowaniem przestrzennym, gospodarką komunalną
i inwestycjami odpowiada: Monika Kłos
Tel: (094) 36 15 494
Fax: (094) 36 15 227
e-mail: ugostrowice@post.pl lub budownictwo@ostrowice.pl
Tel: (094) 36 15 494
Fax: (094) 36 15 227
e-mail: ugostrowice@post.pl lub budownictwo@ostrowice.pl
Stanowisko ds. planowania przestrzennego, gospodarki komunalnej i inwestycji podlega bezpośrednio Wójtowi.
Do zadań stanowiska pracy ds. planowania przestrzennego, gospodarki komunalnej i inwestycji należy:
w zakresie planowania przestrzennego i inwestycji:
1) prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem założeń, opracowaniem
1) prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem założeń, opracowaniem
projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
2) udostępnianie projektów założeń do miejscowych planów zagospodarowania
2) udostępnianie projektów założeń do miejscowych planów zagospodarowania
przestrzennego oraz projektów tych planów do publicznego wglądu
i popularyzacja ich treści,
3) prowadzenie spraw wynikających z ustawy o planowaniu przestrzennym,
3) prowadzenie spraw wynikających z ustawy o planowaniu przestrzennym,
a w szczególności: wydawanie zaświadczeń i postanowień o zgodności
z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego, przygotowywanie
decyzji o warunkach zabudowy,
4) prowadzenie książek obiektu budowlanego,
5) utrzymanie, eksploatacja i remonty budynków mieszkalnych,
6) dokonywanie przydziału lokali mieszkalnych oraz pomieszczeń przynależnych,
7) dokonywanie rozliczenia czynszu najmu lokali komunalnych,
8) prowadzenie egzekucji w sprawach lokalowych,
9) oznaczanie nieruchomości numerami porządkowymi,
10) przygotowywanie opinii w sprawach zezwoleń na wydobywanie kopalin i poszukiwania
4) prowadzenie książek obiektu budowlanego,
5) utrzymanie, eksploatacja i remonty budynków mieszkalnych,
6) dokonywanie przydziału lokali mieszkalnych oraz pomieszczeń przynależnych,
7) dokonywanie rozliczenia czynszu najmu lokali komunalnych,
8) prowadzenie egzekucji w sprawach lokalowych,
9) oznaczanie nieruchomości numerami porządkowymi,
10) przygotowywanie opinii w sprawach zezwoleń na wydobywanie kopalin i poszukiwania
geologiczne na terenie Gminy,
11) przygotowywanie opinii projektów podziałów nieruchomości, co do zgodności
11) przygotowywanie opinii projektów podziałów nieruchomości, co do zgodności
z planem zagospodarowania przestrzennego gminy,
12) przygotowywanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację
12) przygotowywanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację
przedsięwziącia,
13) przygotowywanie postępowania przetargowego związanego z udzielaniem zamówień
13) przygotowywanie postępowania przetargowego związanego z udzielaniem zamówień
publicznych zgodnie z ustawą o Zamówieniach publicznych z zakresu zajmowanego
stanowiska oraz sporzadzania sprawozdawczości związanej z udzielaniem
zamówień publicznych.
Wytworzył:
Janina Januszkiewicz
Udostępnił:
Ostatnio
zmodyfikował:
Kurkowska-Kruczek Jolanta
(2018-07-04 11:17:13)