Wydawanie zaświadczeń z akt ewidencji ludności lub akt dowodów osobistych

 
Wydawanie zaświadczeń z akt ewidencji ludności lub akt dowodów osobistych



 
Wymagane wnioski

Pisemny wniosek o wydanie zaświadczenia.


Wymagane załączniki

  1. Dowód osobisty.
  2. Dowód zapłaty należnej opłaty skarbowej.


Opłaty

Opłata skarbowa: 17 zł - za wydanie zaświadczenia.

Opłatę dokonuje się bezgotówkowo na rachunek Urzędu Gminy Ostrowice
 
Nr: 05857700050000209120000010
Bank Spółdzielczy Połczyn Zdrój


Miejsce złożenia i odbioru

Urząd Gminy Ostrowice – Urząd Stanu Cywilnego, pok. Nr 6


Termin załatwienia

Do 7 dni.


Opłata za odwołanie

Nie pobiera się.


Uwagi

  1. Wnioskodawca zgłasza się osobiście w sprawie wydania zaświadczenia lub przez pełnomocnika.
  2. Wnioskodawca musi udokumentować swój interes prawny w uzyskaniu zaświadczenia.


Podstawa prawna

  1. Ustawa z dnia 14.06.1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.).
  2. Ustawa z dnia 10.04.1974r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. z 2006r. nr 139, poz. 993 z późn. zm.).
  3. Ustawa z dnia 16.11.2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006r. Nr 225 poz. 1635).
Wytworzył:
Jowita Ferenc
Udostępnił:
Jawdyńska Edyta
(2008-02-01 10:47:23)
Ostatnio zmodyfikował:
Jawdyńska Edyta
(2008-02-05 10:53:52)