Zatwierdzenie projektu podział nieruchomości
Zatwierdzanie projektów podziału nieruchomości
Wymagane dokumenty :
-
Wniosek osoby lub osób (jeżeli nieruchomość objęta jest współwłasnością) posiadających tytuł prawny do nieruchomości.Druk do pobrania
-
Dokument stwierdzający tytuł prawny nieruchomości.
-
Wypis z rejestru /katastru/ nieruchomości.
-
Projekty podziału nieruchomości sporządzone na aktualnej mapie przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego wykonane przez uprawnioną jednostkę geodezyjną .
-
Opinię w formie postanowienia o zgodności podziału nieruchomości z planem miejscowym.
Opłaty :
Od wniosku nie pobiera się opłaty skarbowej.
Miejsce złożenia dokumentów :
Sekretariat Urzędu Gminy
Termin i sposób załatwienia sprawy :
Niezwłocznie lecz nie później niż 30 dni od daty złożenia wniosku, a sprawy szczególnie skomplikowane nie później niż w ciągu dwóch miesięcy.
Tryb odwoławczy :
Odwołanie od decyzji zatwierdzającej projekt podziału wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Koszalinie za pośrednictwem Wójta Gminy Ostrowice w terminie 14 dni licząc od dnia jej doręczenia.
Jednostka odpowiedzialna :
Stanowisko ds. rolnictwa i gospodarki gruntami
pok. nr 8
tel. 094/ 36 15 296
Podstawa prawna :
-
Art.92 do art. 99 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004r. Nr 261, poz. 2603 z późn. zm.).
-
Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 17 lutego 1998r. w sprawie trybu dokonywania podziałów nieruchomości oraz sposobu sporządzania i rodzajów dokumentów wymaganych w tym postępowaniu (Dz.U. z 1998r. Nr 25, poz.130 z późn. zm.)
Wytworzył:
Helena Steciuk
Udostępnił:
Ostatnio
zmodyfikował:
Jawdyńska Edyta
(2008-05-28 07:44:55)