Stanowisko ds. organizacyjnych i kadrowych
Stanowisko ds. organizacyjnych i kadrowych
Za sprawy organizacyjne i kadrowe odpowiada: Jolanta Kurkowska-Kruczek
Tel: (094) 36 15 226
Fax: (094) 36 15 227
e-mail: ugostrowice@post.pl
Stanowisko ds. organizacyjnych podlega bezpośrednio Sekretarzowi Gminy.
Do zadań stanowiska pracy ds. organizacyjnych należy:
1. prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu i kierowników jednostek
organizacyjnych,
2. prowadzenie ewidencji spotkań wójta z pracownikami oraz organizowanych
2. prowadzenie ewidencji spotkań wójta z pracownikami oraz organizowanych
szkoleń pracowników,
3. prowadzenie spraw związanych z przestrzeganiem przepisów bezpieczeństwa
3. prowadzenie spraw związanych z przestrzeganiem przepisów bezpieczeństwa
i higieny pracy,
4. prowadzenie spraw dotyczących zgłaszanych skarg i wniosków obywateli oraz
4. prowadzenie spraw dotyczących zgłaszanych skarg i wniosków obywateli oraz
postulatów i wniosków radnych,
5. prowadzenie zbioru aktów prawnych zawartych w Dziennikach Ustaw
5. prowadzenie zbioru aktów prawnych zawartych w Dziennikach Ustaw
i Monitorach Polskich oraz udostępnianie ich do wglądu obywatelom,
6. prowadzenie ewidencji przepisów prawnych zawartych w Dziennikach Ustaw
6. prowadzenie ewidencji przepisów prawnych zawartych w Dziennikach Ustaw
i Monitorach oraz przekazywanie ich do realizacji na poszczególne stanowiska
pracy,
7. sporządzanie zeznań świadków w sprawach zatrudnienia,
8. współdziałanie w zakresie kontroli wewnętrznej i zewnętrznej,
7. sporządzanie zeznań świadków w sprawach zatrudnienia,
8. współdziałanie w zakresie kontroli wewnętrznej i zewnętrznej,
9. prowadzenie spraw urlopowych pracowników, spraw ewidencji dyscypliny czasu
pracy w Urzędzie oraz spraw rentowych i emerytalnch pracowników,
10. prowadzenie rocznej ewidencji uchwał Rady Gminy,
11. analizowanie publikacji prasowych dotyczących gminy oraz działalności władz
10. prowadzenie rocznej ewidencji uchwał Rady Gminy,
11. analizowanie publikacji prasowych dotyczących gminy oraz działalności władz
i podejmowanie działań zwiazanych z reagowaniem na krytykę prasową
12. organizacja szkolenia i doskonalenia zawodowego pracowników Urzędu,
13. czuwanie nad sprawnym obiegiem dokumentów i korespondencji,
14. aktualizowanie informacji dla interesantów,
15. gospodarka środkami rzeczowymi, drukami i formularzami,
16. zaopatrzenie materiałowo-techniczne na cele administracyjne,
12. organizacja szkolenia i doskonalenia zawodowego pracowników Urzędu,
13. czuwanie nad sprawnym obiegiem dokumentów i korespondencji,
14. aktualizowanie informacji dla interesantów,
15. gospodarka środkami rzeczowymi, drukami i formularzami,
16. zaopatrzenie materiałowo-techniczne na cele administracyjne,
17. prowadzenie kancelarii Urzędu, biblioteki urzędowej, łącznicy telefonicznej
i teleksowej,
18. prowadzenie archiwum zakładowego zgodnie z przepisami instrukcji
18. prowadzenie archiwum zakładowego zgodnie z przepisami instrukcji
kancelaryjnej i przepisami dotyczącymi archiwum,
19. organizowanie i zapewnianie ochrony budynku Urzędu, zwłaszcza po
19. organizowanie i zapewnianie ochrony budynku Urzędu, zwłaszcza po
godzinach pracy,
20. zapewnianie wykonania tablic urzędowych i informacyjnych oraz pieczęci,
21. nadzorowanie wykonywanych zadań pracowników obsługi.
20. zapewnianie wykonania tablic urzędowych i informacyjnych oraz pieczęci,
21. nadzorowanie wykonywanych zadań pracowników obsługi.
Wytworzył:
Janina Januszkiewicz
Udostępnił:
Ostatnio
zmodyfikował:
Kurkowska-Kruczek Jolanta
(2017-07-20 10:39:02)